Standard frukost plus en otroligt Martina!

 
 
När Benny Ottosson annonserade om en boktävling på instagram tvekade jag inte! Det handlade nämligen om Martina Johanssons bok " Fättfrälst Snygg, stark & frisk på högfettkost". Och se på fan, det lönade sig :D MEN helt plötsligt var denna bok bara BORTA!? Vaaaaa..? Det visade sig att det var någon som hade blivit inspererad av mina kvoteringar ur denhär boken.... så när jag inte såg hade pappa smugit åt sig boken och tagit med den hela vägen till Kreta! Väl där blev den läst av såväl mor som far, och gissa vad, de är helt sålda! TACK TACK TACK otroligt duktiga Martina Johansson som bloggar på highfatfitness och är så himla kunnig! Du har övertygat mina "anti-diet" föräldrar till att pröva högfettkost! Så nu kör vi :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tranaarroligt.blogg.se

Att träna är roligt, och det ska vara roligt! Jag har för många tankar och åsikter om saker för att inte uttrycka dem så här har ni dem!

RSS 2.0